مجموعه پرسشنامه هاي مديريت (بخش بيست و دوم)

pm866.پرسشنامه كاوشي درباره استفاده از اينترنت Marcelline Fusilier, Subhash Durlabhji (2005).docx 

pm867.پرسشنامه مسؤليت اجتماعي Md Zabid Abdul Rashid and Saadiatul Ibrahim (2002).docx

pm868.پرسشنامه نگرش ها به مسؤليت اجتماعي (2002) Md Zabid Abdul Rashid and Saadiatul Ibrahim.docx

pm869.پرسشنامه كمك هاي انسان دوستانه سازمان Roger Bennett (1998).docx

PM870.پرسشنامه مسؤليت اجتماعي شركت Hua Chen Yusheng Kong (2009).docx

pm871.پرسشنامه پاسخگويي محلي – جهاني David Hussey (1998).docx

pm872.پرسشنامه كيفيت خدمات Ingrid Lobo, Mohamed Zairi (1999).docx

pm873.پرسشنامه شركتهاي متعالي Martin Neill ,Adrian Palmer, Christine wright (2003).docx

pm874.پرسشنامه كيفيت خدمات Parasuraman et al (1985).docx

pm875.پرسشنامه ارائه خدمات با خطاي صفر Albert Caruana, Leyla performance (1997).docx

pm876.پرسشنامه توسعه موفقيت آميز خدمات جديد Scott Edgett (1994).docx

pm877.پرسشنامه رفتار كارآفرينانه در بخش دولتي Leonidas A. Zampetakis. Vassilis Moustakis (2007).docx

pm878.پرسشنامه خصوصي سازي Nail A. H. K Awamleh (2002).docx

pm879.پرسشنامه دلايل برون سپاري Eamon Fitzgerald, David Melvin (2002).docx

pm880.پرسشنامه اجراي موفق دولت الكترونيك Lourdes Torres, Vicente Pina and Sonia Royo.docx

pm881.پرسشنامه كيفيت خدمات دولت الكترونيك Siriluck Rotchana Kitumnuai (2008).docx

pm882.پرسشنامه نقش مديران عالي سازمان هاي محلي در توسعه Len Pullin and Ali Haidar (2003).docx

pm883رسشنامه نگرش ها در زمينه حكومت محلي Len Pullin and Ali Haidar (2003).docx

pm884.پرسشنامه ارزش هاي مديريتي در حكومت محلي , Len Pullin and Ali Haidar (2003).docx

pm885.پرسشنامه مقياس هاي عملكرد براي مديريت شهرداري ها Raili M. Pollanen (2005).docx

pm886.پرسشنامه اثربخشي شبكه سازي در NGOs Claudia Liebler and Marisa Ferri (2004).docx

pm887.پرسشنامه اعتماد عمومي به پليس Liqun Cao, James Frank, Francis T. Cullen (1996).docx

pm888. (2000)Beverly Metcalfe, Gavin Dick پرسشنامه تعهد پليس.docx

pm889.پرسشنامه ويژگي هاي شخصي پليس Igor Areh, Bojan Dobovsek, Peter Umek (2007).docx

pm890.پرسشنامه رويه هاي پليس Igor Areh, Bojan Dobovsek (2007).docx

pm891.پرسشنامه رويه هاي پليس Igor Areh, Bojan Dobovsek, Peter Umek (2007).docx

pm892.پرسشنامه انگيزه تغيير رفتار در بيماران Geoffrey C. Williams, Marylene Caghe, Alvin I. Mushlin, Edward L. Deci (2005).docx

pm893.پرسشنامه كنترل كيفيت اتاق اورژانس Fitzsimmons Tames A(2004).docx

pm894.پرسشنامه شايستگي فرهنگي در بيمارستان Cultural Competency 2. Douglas G. Scarboro (2006).docx

pm895.پرسشنامه استرس در محيط بيمارستان Valerie J. Sutherland (1995).docx

pm896.پرسشنامه كيفيت خدمات درماني Janis L. Miller, Everette E. Adam Jr.docx

pm897.پرسشنامه خدمات بيمارستان Susan Michie, Che Rosebert (1994).docx

pm898.پرسشنامه كيفيت خدمات بيمارستان Nicholas F. Ashill, Fanet carruthers Fayne Krisjanous (2005).docx

pm899. پرسشنامه سوابق بهداشت شخصي Melinda Whstone, Ronald Goldsmith (2009).docx

pm900.پرسشنامه كيفيت خدمات در بيمارستان Anne E. Tomes, Stephen Chee Peng Ng (1995).docx

pm901.پرسشنامه مديريت بيمارستاني Anselm C. W. lee, Mona Leun and K. TSO (2005).docx

پرسشنامه خود رهبري

پرسشنامه كيفيت زندگي حرفه اي فيگلي (۱۹۹۰)

پرسشنامه جذب و حفظ مشتري گيب (۲۰۰۵)

پرسشنامه وفاداري مشتريان راندل تايل (۲۰۰۵)

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.